Procedura zgłoszeń wewnętrznych
Procedura Zgłaszania Nieprawidłowości (Whistleblowing)
W trosce o zachowanie najwyższych standardów etyki i zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, nasza firma, na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928), wdrożyła procedury zgłaszania nieprawidłowości (whistleblowing). Procedury te umożliwiają pracownikom, współpracownikom, kontrahentom oraz innym osobom zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości, które mogą wpływać na funkcjonowanie naszej firmy lub naruszać przepisy prawa.
Celem wprowadzenia procedur jest:
- Zapewnienie zgodności działań firmy z przepisami prawa.
- Wspieranie uczciwego i etycznego działania na każdym szczeblu organizacji.
- Zapobieganie i eliminowanie potencjalnych naruszeń, takich jak m.in. korupcja, oszustwa finansowe, niezgodności z regulacjami prawnymi i inne działania szkodliwe dla firmy.
Jak dokonać zgłoszenia? Zgłoszenia mogą być dokonywane z podaniem danych kontaktowych za pomocą następujących kanałów:
- E-mail: sygnalisci@wutkowski.com.pl
Gwarantujemy pełną poufność każdemu, kto zdecyduje się zgłosić nieprawidłowości. Zgłoszenia będą traktowane z najwyższą starannością i nie będą podstawą do jakichkolwiek działań odwetowych wobec osoby zgłaszającej.
Do pobrania
Procedura wewnętrzna dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa
Formularz zgłoszenia nieprawidłowości