Ekspert ds. zakupów

app.career
Rodzaj zatrudnienia: Praca Śliwice (powiat tucholski) 2020-08-17 Udostępnij
Opis stanowiska:

Ekspert ds. zakupów to osoba odpowiedzialna za nadzór, organizację i funkcjonowanie działu zakupów, wszystko po to, aby osiągnąć maksymalną sprzedaż w podległej grupie asortymentowej. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: negocjowanie cen surowca oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców w oparciu o istniejący biznes plan, opieka nad istniejącymi dostawcami, monitoring wniosków wynikających ze współpracy z dostawcami oraz ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów u dostawców. Osoba ta jest godnym reprezentantem firmy na rynku międzynarodowym.

 

Główny zakres odpowiedzialności:

  • prowadzanie analiz rynku zaopatrzeniowego,
  • nawiązywanie współpracy oraz stały kontakt z dostawcami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji z dostawcami, dbałość o jakość i optymalizacje procesów,
  • koordynowanie procesu importu towarów,
  • stałe monitorowanie wymogów prawnych dla importowanych produktów,
  • bieżąca współpraca z dostawcami zagranicznymi z rynku azjatyckiego i europejskiego,
  • kontrola terminów realizacji,
  • kontrola nad obiegiem dokumentów zakupowych,
  • przygotowywanie raportów i analiz dla Zarządu,
  • udział we wdrażaniu nowych projektów mających na celu usprawnienie pracy działu,
  • uczestniczenie w wystawach i targach branżowych,
  • reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku.

 

Wymagania:

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • zaawansowanej znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację biznesową z dostawcami (minimum B2),
  • doświadczenia w zakupie towarów bezpośrednio na rynku azjatyckim,
  • doświadczenia we współpracy z dostawcami na szczeblu międzynarodowym,
  • praktycznej wiedzy z zakresu procedur związanych z importem, znajomość zagadnień prawnych i finansowych związanych z procesem zakupowym z rynków zagranicznych,
  • wysoko rozwiniętej umiejętności logicznego i analitycznego myślenia,
  • umiejętności negocjacyjnych,
  • samodzielności w poszukiwaniu informacji, wychodzenia z inicjatywą,
  • praktycznej znajomość MS Office,
  • silnej motywacji do działania, odporności na stres, b. dobrej organizacji pracy własnej,
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • umiejętności sporządzania raportów dot. rozliczeń związanych z wykonywaną pracą,
  • zaangażowania i determinacji w działaniu,
  • otwartości do pracy w systemie delegacyjnym.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju zawodowego,
  • wyposażenie w niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych zadań,
  • samodzielność w działaniu oraz możliwość wykazania się własną inicjatywą,
  • atrakcyjne premiowanie uzależnione od osobistego zaangażowania w pracę.