O Nas

O nas
Kim jesteśmy?

Jesteśmy doświadczonym dystrybutorem oraz przetwórcą szkła płaskiego.

23
Lata doświadczeń

Działamy na terenie całego kraju, jak również za granicą. Posiadamy doświadczenie i historię, dzięki której Klienci i Partnerzy dostrzegają w nas silną i stabilną markę. Nieustannie rozwijamy zaplecze technologiczne oraz logistyczne. Największym kapitałem są dla nas ludzie oraz ich kompetencje, w które inwestujemy ze szczególnym zaangażowaniem.

Nasza oferta

17 tys. m2

powierzchni produkcyjnej

9 tys. m2

powierzchni magazynowej

1 mln

kilometrów rocznie

600 +

pozycji asortymentowych w ofercie
Setki zadowolonych klientów
Zdjęcie
Nasze doświadczenie

Nasze doświadczenie sięga 1997 roku.

Początkowo zatrudnialiśmy zaledwie kilka osób, a siedziba firmy mieściła się na tyłach budynku mieszkalnego. Czym się wówczas zajmowaliśmy? – Prostą obróbką szkła oraz sprzedażą hurtową na niewielką skalę.

Jednak w związku z intensywnym rozwojem firmy na obu płaszczyznach – zarówno hurtowej, jak i produkcyjnej, podjęto działania mające na celu zapewnienie optymalnych warunków do dalszej pracy. W 2008 roku powstał nowy obiekt.

Zdjęcie
Nasz zespół

Poznaj naszych specjalistów

Marta Jakubowska
Marta Jakubowska
Dyrektor Handlowy
Jakub Klin
Jakub Klin
Dyrektor Finansowy
Karol Kowalski
Karol Kowalski
Dyrektor Produkcji
Janusz Hinc
Janusz Hinc
Dyrektor Operacyjny
Mariusz  Domachowski
Mariusz Domachowski
Ekspert ds. sprzedaży
Dorota   Gierszewska
Dorota Gierszewska
Ekspert ds. sprzedaży
Krzysztof  Szymczyk
Krzysztof Szymczyk
Starszy specjalista ds. sprzedaży
Ilona   Stosik
Ilona Stosik
Specjalista ds. sprzedaży
Karina Grzeszczak
Karina Grzeszczak
Specjalista ds. sprzedaży
Katarzyna Nawrocka
Katarzyna Nawrocka
Młodszy specjalista ds. sprzedaży
Dagmara Gliniecka
Dagmara Gliniecka
Kierownik sprzedaży
Joanna Całczyńska
Joanna Całczyńska
Specjalista ds. sprzedaży
Magdalena Szmit
Magdalena Szmit
Specjalista ds. sprzedaży
Izabela Warczak
Izabela Warczak
Specjalista ds.sprzedaży
Adam Laskiewicz
Adam Laskiewicz
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Sabina Wolter
Sabina Wolter
Kierownik ds. jakości
Mirosław Muttke
Mirosław Muttke
Kierownik ds. jakości
Marcin Mroczkowski
Marcin Mroczkowski
Specjalista ds. jakości
Remigiusz Wutkowski
Remigiusz Wutkowski
Kierownik produkcji
Piotr Jabłoński
Piotr Jabłoński
Kierownik zmiany
Wioleta Połczyńska
Wioleta Połczyńska
Kierownik zmiany
Miłosz Czarnowski
Miłosz Czarnowski
Kierownik zmiany
Adrian Kelbratowski
Adrian Kelbratowski
Planista produkcji
Grzegorz Wiśniewski
Grzegorz Wiśniewski
Starszy Technolog
Tomasz Gussmann
Tomasz Gussmann
Technolog
Grzegorz Fierek
Grzegorz Fierek
Technolog
Kamil  Niesiołowski
Kamil Niesiołowski
Konstruktor Technolog
Kamila  Schmidt
Kamila Schmidt
Główna księgowa
Barbara Kilichowska
Barbara Kilichowska
Księgowa
Martyna Klaman
Martyna Klaman
Księgowa
Katarzyna Antkowska
Katarzyna Antkowska
Młodsza księgowa
Barbara Ważyńska
Barbara Ważyńska
Starszy specjalista ds. kadrowo-płacowych
Marlena Malesińska
Marlena Malesińska
Specjalista ds. kadrowo-płacowych
Dorota Wutkowska
Dorota Wutkowska
Koordynator marketingu
Olga Szydłowska
Olga Szydłowska
Specjalista ds. marketingu
Piotr  Stępień
Piotr Stępień
Kierownik ds. logistyki
Jolanta Szmelter - Andrzejewska
Jolanta Szmelter - Andrzejewska
Starszy specjalista ds. logistyki
Simona Klamann
Simona Klamann
Asystent Zarządu
Sandra Szumacher
Sandra Szumacher
Sekretarka
Damian Stosik
Damian Stosik
Ekspert ds. operacji magazynowych
Zdjęcie
faq

Najczęściej zadawane pytania

Reklamacje należy zgłaszać telefonicznie do opiekuna handlowego lub bezpośrednio do działu reklamacji hurtowych (Tel.:  +48 784 657 145).
Po połączeniu zostaną Państwo odpowiednio przekierowani w kwestii dalszego postępowania.

 

Wyróżniamy reklamacje ze względu na charakter zgłoszenia:

1. Reklamacje wynikające z fizycznego uszkodzenia dostarczanego towaru (stłuczki).

2. Reklamacje wynikające z obniżonej jakości dostarczanego towaru.

 

Jeśli podczas kontroli dostawy zauważy się stłuczkę, należy niezwłocznie sprawdzić jej skalę (ile towaru uległo uszkodzeniu), opatrzyć zdarzenie dokumentacją zdjęciową i wypełnić protokół szkody, który musi podpisać kierowca dostarczający towar. Protokół taki dołączony jest zawsze do dokumentów zakupu.

 

Jeśli reklamacja wynika z obniżonej jakości towaru, należy podać dokładną ilość wadliwego szkła, wykonać dokumentację zdjęciową wad oraz zgłosić problem najpierw telefonicznie do opiekuna handlowego lub bezpośrednio do działu reklamacji hurtowych (Tel.: +48 784 657 145). Następnie drogą mailową do opiekuna handlowego, lub bezpośrednio do działu reklamacji hurtowych (sabina.wolter@wutkowski.com.pl).

 

Niezależnie od charakteru reklamacji, należy dostarczyć zdjęcia, opis problemu, określić oczekiwanie odnośnie rozwiązania problemu. Nie należy utylizować reklamowanego szkła do momentu pozwolenia ze strony dostawcy.

 

Każdorazowo, w przypadku jakichkolwiek pytań, lub wątpliwości, opiekuni handlowi oraz dział reklamacji pozostają do Państwa dyspozycji.

Po uzyskaniu odpowiednich materiałów (zdjęcia, opis zdarzenia, sformułowane roszczenie, ewentualne próbki szkła z defektami oraz potwierdzenie dostępności do reklamowanego towaru), dział reklamacji przystępuje do dalszej procedury. Na tym etapie prosimy mieć na uwadze, że dostawca surowca zastrzega sobie prawo wizyty jakościowej lub odbioru wadliwego towaru celem potwierdzenia problemów.

Zostaną Państwo każdorazowo poinformowani o zakończeniu trwania procedury oraz jej wyniku.

Wszelkie wady w szkle określone przez europejską normę PN – EN – 572 są zasadne.

Reklamacja weryfikowana jest wewnętrznie, jeśli wynika z fizycznego uszkodzenia podczas dostawy. Procedura taka trwa do 30 dni roboczych od zgłoszenia.

Natomiast w przypadku reklamacji wynikających z obniżonej jakości, dochodzimy roszczeń od naszych dostawców surowca i reklamacje takie rozpatrywane są z uwzględnieniem ilości oraz niezgodności wad z normami. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć dokładnie czasu trwania takich wniosków, jednak dokładamy starań, aby nie trwały więcej, niż 3 miesiące.