O Nas
Kim jesteśmy?
Prestiżowe wyróżnienie 2023
w kategorii Produkt Najwyższej Jakości.
Lat doświadczeń
Działamy na terenie całego kraju, jak również za granicą. Posiadamy doświadczenie i historię, dzięki której Klienci i Partnerzy dostrzegają w nas silną i stabilną markę. Nieustannie rozwijamy zaplecze technologiczne oraz logistyczne. Największym kapitałem są dla nas ludzie oraz ich kompetencje, w które inwestujemy ze szczególnym zaangażowaniem.
Oferta naszej hurtowni19 tys. m2
powierzchni produkcyjnej9 tys. m2
powierzchni magazynowej1 mln
kilometrów rocznie600 +
pozycji asortymentowych w ofercieSetki zadowolonych klientów
Nasze doświadczenie
Nasze doświadczenie sięga 1997 roku.
Początkowo zatrudnialiśmy zaledwie kilka osób, a siedziba firmy mieściła się na tyłach budynku mieszkalnego. Czym się wówczas zajmowaliśmy? – Prostą obróbką szkła oraz sprzedażą hurtową na niewielką skalę.
Jednak w związku z intensywnym rozwojem firmy na obu płaszczyznach – zarówno hurtowej, jak i produkcyjnej, podjęto działania mające na celu zapewnienie optymalnych warunków do dalszej pracy. W 2008 roku powstał nowy obiekt.
Część hurtowa została wyposażona w suwnice oraz innowacyjne systemy przechowywania szkła, natomiast część produkcyjna w nowoczesny park maszynowy: automatyczne linie do rozkroju szkła, automatyczne linie szlifierskie, linie emaliowania szkła, na linii hartowniczej kończąc.
Nieustanny rozwój oraz bogate zaplecze logistyczne (wydajnie zorganizowany łańcuch dostaw) pozwala nam na wprowadzanie nowych trendów rynkowych oraz na dotrzymywanie kroku zmiennym potrzebom rynku.
Nasz zespół
Poznaj naszych specjalistów
faq
Najczęściej zadawane pytania
Reklamacje należy zgłaszać telefonicznie do opiekuna handlowego lub bezpośrednio do działu reklamacji.
Wyróżniamy reklamacje ze względu na charakter zgłoszenia:
1. Reklamacje wynikające z fizycznego uszkodzenia dostarczanego towaru (stłuczki).
2. Reklamacje wynikające z obniżonej jakości dostarczanego towaru.
Jeśli podczas kontroli dostawy zauważy się stłuczkę, należy niezwłocznie sprawdzić jej skalę (ile towaru uległo uszkodzeniu), opatrzyć zdarzenie dokumentacją zdjęciową i wypełnić protokół szkody, który musi podpisać kierowca dostarczający towar. Protokół taki dołączony jest zawsze do dokumentów zakupu.
Jeśli reklamacja wynika z obniżonej jakości towaru, należy podać dokładną ilość wadliwego szkła, wykonać dokumentację zdjęciową wad oraz zgłosić problem najpierw telefonicznie do opiekuna handlowego lub bezpośrednio do działu reklamacji. Następnie drogą mailową do opiekuna handlowego, lub bezpośrednio do działu reklamacji (reklamacje_hurt@wutkowski.com.pl).
Niezależnie od charakteru reklamacji, należy dostarczyć zdjęcia, opis problemu, określić oczekiwanie odnośnie rozwiązania problemu. Nie należy utylizować reklamowanego szkła do momentu pozwolenia ze strony dostawcy.
Każdorazowo, w przypadku jakichkolwiek pytań, lub wątpliwości, opiekuni handlowi oraz dział reklamacji pozostają do Państwa dyspozycji.
Po uzyskaniu odpowiednich materiałów (zdjęcia, opis zdarzenia, sformułowane roszczenie, ewentualne próbki szkła z defektami oraz potwierdzenie dostępności do reklamowanego towaru), dział reklamacji przystępuje do dalszej procedury. Na tym etapie prosimy mieć na uwadze, że dostawca surowca zastrzega sobie prawo wizyty jakościowej lub odbioru wadliwego towaru celem potwierdzenia problemów.
Zostaną Państwo każdorazowo poinformowani o zakończeniu trwania procedury oraz jej wyniku.
Wszelkie wady w szkle określone przez europejską normę PN – EN – 572 są zasadne.
Reklamacja weryfikowana jest wewnętrznie, jeśli wynika z fizycznego uszkodzenia podczas dostawy. Procedura taka trwa do 30 dni roboczych od zgłoszenia.
Natomiast w przypadku reklamacji wynikających z obniżonej jakości, dochodzimy roszczeń od naszych dostawców surowca i reklamacje takie rozpatrywane są z uwzględnieniem ilości oraz niezgodności wad z normami. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć dokładnie czasu trwania takich wniosków, jednak dokładamy starań, aby nie trwały więcej, niż 3 miesiące.