O Nas

O nas
Kim jesteśmy?

Prestiżowe wyróżnienie 2023
w kategorii Produkt Najwyższej Jakości.

27
Lat doświadczeń

Działamy na terenie całego kraju, jak również za granicą. Posiadamy doświadczenie i historię, dzięki której Klienci i Partnerzy dostrzegają w nas silną i stabilną markę. Nieustannie rozwijamy zaplecze technologiczne oraz logistyczne. Największym kapitałem są dla nas ludzie oraz ich kompetencje, w które inwestujemy ze szczególnym zaangażowaniem.

Oferta naszej hurtowni

19 tys. m2

powierzchni produkcyjnej

9 tys. m2

powierzchni magazynowej

1 mln

kilometrów rocznie

600 +

pozycji asortymentowych w ofercie
Setki zadowolonych klientów
Zdjęcie
Nasze doświadczenie

Nasze doświadczenie sięga 1997 roku.

Początkowo zatrudnialiśmy zaledwie kilka osób, a siedziba firmy mieściła się na tyłach budynku mieszkalnego. Czym się wówczas zajmowaliśmy? – Prostą obróbką szkła oraz sprzedażą hurtową na niewielką skalę.

Jednak w związku z intensywnym rozwojem firmy na obu płaszczyznach – zarówno hurtowej, jak i produkcyjnej, podjęto działania mające na celu zapewnienie optymalnych warunków do dalszej pracy. W 2008 roku powstał nowy obiekt.

Zdjęcie
Nasz zespół

Poznaj naszych specjalistów

Marta Jakubowska
Marta Jakubowska
Dyrektor Handlowy
Jakub Klin
Jakub Klin
Dyrektor Finansowy
Karol Kowalski
Karol Kowalski
Dyrektor Produkcji
Remigiusz Wutkowski
Remigiusz Wutkowski
Dyrektor Operacyjny
Krzysztof  Szymczyk
Krzysztof Szymczyk
Kierownik sprzedaży
Mariusz  Domachowski
Mariusz Domachowski
Ekspert ds. sprzedaży
Dorota   Gierszewska
Dorota Gierszewska
Ekspert ds. sprzedaży
Ilona   Stosik
Ilona Stosik
Starszy specjalista ds. zaopatrzenia i obsługi kluczowych klientów
Szymon Dąbrowski
Szymon Dąbrowski
Ekspert ds. sprzedaży
Hanna Kożuch
Hanna Kożuch
Specjalista ds. obsługi klienta
Weronika Walter
Weronika Walter
Fakturzystka
Magdalena Szmit
Magdalena Szmit
Specjalista ds. sprzedaży
Izabela Warczak
Izabela Warczak
Specjalista ds. sprzedaży
Maria Karwasz
Maria Karwasz
Specjalista ds. sprzedaży
Jakub Owczyński
Jakub Owczyński
Specjalista ds. sprzedaży
Natalia Kwiatkowska
Natalia Kwiatkowska
Specjalista ds. sprzedaży (Eksport)
Mateusz Glazer
Mateusz Glazer
Specjalista ds. sprzedaży
Adam Laskiewicz
Adam Laskiewicz
Regionalny Kierownik Sprzedaży Pn.-Zach.
Piotr Nyc
Piotr Nyc
Regionalny Kierownik Sprzedaży Pd.- Wsch.
Michał Klinner
Michał Klinner
Regionalny Kierownik Sprzedaży Pd.
Patrycja Fischer
Patrycja Fischer
Kierownik ds. kontroli jakości i doskonalenia procesu produkcji
Karina Reszka
Karina Reszka
Starszy specjalista ds. zaopatrzenia i jakości
Monika Wilk
Monika Wilk
Specjalista ds. kontroli jakości
Wioleta Połczyńska
Wioleta Połczyńska
Kierownik zmiany
Piotr Jabłoński
Piotr Jabłoński
Kierownik zmiany
Tomasz Gussmann
Tomasz Gussmann
Technolog
Monika Cisewska
Monika Cisewska
Specjalista ds. optymalizacji tafli szkła
Adrian Kelbratowski
Adrian Kelbratowski
Administrator systemu
Adrian Mueller
Adrian Mueller
Planista produkcji
Błażej Sowiński
Błażej Sowiński
Specjalista ds. zakupów
Monika Potasznik
Monika Potasznik
Główna księgowa
Barbara Kilichowska
Barbara Kilichowska
Starsza księgowa
Katarzyna Antkowska
Katarzyna Antkowska
Księgowa
Karolina Ziółkowska
Karolina Ziółkowska
Księgowa
Barbara Płotka
Barbara Płotka
Młodsza księgowa
Aleksandra Ziółkowska
Aleksandra Ziółkowska
Asystentka Zarządu
Marcelina Sapalska
Marcelina Sapalska
Sekretarka
Karolina Bielińska
Karolina Bielińska
Kierownik działu HR
Marta Dembek
Marta Dembek
Młodszy specjalista ds. HR
Zdzisława Puchała
Zdzisława Puchała
Specjalista ds. kadrowo-płacowych
Paweł Mieszkowski
Paweł Mieszkowski
Dyrektor ds. importu i eksportu
Jakub Pilarski
Jakub Pilarski
Młodszy specjalista ds. importu i eksportu
Jolanta Szmelter - Andrzejewska
Jolanta Szmelter - Andrzejewska
Kierownik ds. logistyki i transportu
Michał Malinowski
Michał Malinowski
Specjalista ds. logistyki
Damian Stosik
Damian Stosik
Kierownik magazynu
Karolina Cyganowska
Karolina Cyganowska
Ekspert ds. operacji systemowych i magazynowych
Kamil  Niesiołowski
Kamil Niesiołowski
Kierownik utrzymania ruchu
Waldemar Trawczyński
Waldemar Trawczyński
Specjalista ds. BHP
Dorota Wutkowska
Dorota Wutkowska
Koordynator marketingu
Olga Szydłowska
Olga Szydłowska
Specjalista ds. marketingu
Zdjęcie
faq

Najczęściej zadawane pytania

Reklamacje należy zgłaszać telefonicznie do opiekuna handlowego lub bezpośrednio do działu reklamacji.
 

Wyróżniamy reklamacje ze względu na charakter zgłoszenia:

1. Reklamacje wynikające z fizycznego uszkodzenia dostarczanego towaru (stłuczki).

2. Reklamacje wynikające z obniżonej jakości dostarczanego towaru.

 

Jeśli podczas kontroli dostawy zauważy się stłuczkę, należy niezwłocznie sprawdzić jej skalę (ile towaru uległo uszkodzeniu), opatrzyć zdarzenie dokumentacją zdjęciową i wypełnić protokół szkody, który musi podpisać kierowca dostarczający towar. Protokół taki dołączony jest zawsze do dokumentów zakupu.

 

Jeśli reklamacja wynika z obniżonej jakości towaru, należy podać dokładną ilość wadliwego szkła, wykonać dokumentację zdjęciową wad oraz zgłosić problem najpierw telefonicznie do opiekuna handlowego lub bezpośrednio do działu reklamacji. Następnie drogą mailową do opiekuna handlowego, lub bezpośrednio do działu reklamacji (reklamacje_hurt@wutkowski.com.pl).

 

Niezależnie od charakteru reklamacji, należy dostarczyć zdjęcia, opis problemu, określić oczekiwanie odnośnie rozwiązania problemu. Nie należy utylizować reklamowanego szkła do momentu pozwolenia ze strony dostawcy.

 

Każdorazowo, w przypadku jakichkolwiek pytań, lub wątpliwości, opiekuni handlowi oraz dział reklamacji pozostają do Państwa dyspozycji.

Po uzyskaniu odpowiednich materiałów (zdjęcia, opis zdarzenia, sformułowane roszczenie, ewentualne próbki szkła z defektami oraz potwierdzenie dostępności do reklamowanego towaru), dział reklamacji przystępuje do dalszej procedury. Na tym etapie prosimy mieć na uwadze, że dostawca surowca zastrzega sobie prawo wizyty jakościowej lub odbioru wadliwego towaru celem potwierdzenia problemów.

Zostaną Państwo każdorazowo poinformowani o zakończeniu trwania procedury oraz jej wyniku.

Wszelkie wady w szkle określone przez europejską normę PN – EN – 572 są zasadne.

Reklamacja weryfikowana jest wewnętrznie, jeśli wynika z fizycznego uszkodzenia podczas dostawy. Procedura taka trwa do 30 dni roboczych od zgłoszenia.

Natomiast w przypadku reklamacji wynikających z obniżonej jakości, dochodzimy roszczeń od naszych dostawców surowca i reklamacje takie rozpatrywane są z uwzględnieniem ilości oraz niezgodności wad z normami. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć dokładnie czasu trwania takich wniosków, jednak dokładamy starań, aby nie trwały więcej, niż 3 miesiące.